.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
به بهانه 22 سالگی محمدرضا فهیمی صورت گرفـ؛
عیادت مدیرکل ورزش مازندران از هوادار دو آتیشه پرسپولیس

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران به بهانه 22 سالگی محمدرضا فهیمی هوادار دو آتیشه پرسپولیس در بیمارستان از وی عیادت کرد.

به گزارش شمال نیوز، حبیب حسین‌زادگان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران بعد از ظهر یکشنبه از محمدرضا فهیمی طرفدار دو آتیشه پرسپولیس در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان امام خمینی(ره) ساری عیادت کرد.

این عیادت که به منظور جشن تولد 22 سالگی محمدرضا فهیمی در بیمارستان صورت گرفت، مدیرکل ورزش و جوانان مازندران و هیئت همراه با اهدای شاخه گل، شیرینی و هدیه‌ای به رسم یادبود، تولد 22 سالگی وی را تبریک گفتند.

حسین‌زادگان با اشاره به اینکه اداره کل ورزش و جوانان مازندران آماده عیادت از وی است، افزود: آرزوی ما شفای عاجل، موفقیت و سربلندی شما از خداوند بزرگ بوده تا هرچه زودتر سلامتی خود را به دست آورید.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در آستانه شهرآورد تهران بین دو تیم پرسپولیس و استقلال تهران درباره پیش‌بینی نتیجه این بازی از وی سئوال کرد و فهیمی در جواب گفت: پرسپولیس در لیگ نتایج خوبی کسب نکرد اما به طور حتم در این شهرآورد پرسپولیس برنده بازی است.

در ادامه فهیمی نیز با تشکر از مدیرکل ورزش و جوانان استان از وی خواست تا حضور علی کریمی بازیکن سابق تیم ملی و پرسپولیس تهران برای ملاقات از نزدیک مهیا کند که مدیرکل ورزش و جوانان مازندران نیز قول همکاری این ملاقات را به وی داد.

محمدرضا فهیمی که در سال 1379 برای عزیمت ساری در جریان بازی دو تیم پرسپولیس تهران و شموشک نوشهر تصادف کرده بود و دچار قطع نخاع شد.

وی به مدت 14 سال به صورت درازکش در تخت بیمارستان امام خمینی(ره) ساری بستری است.

به گزارش فارس، محمدرضا فهیمی در 25 آبان 71 به دنیا آمد و هم اکنون 22 سال از عمرش سپری شده است و از هشت سالگی پس از حادثه تصادف به مدت 14 سال در بیمارستان امام خمینی(ره) ساری در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است.

در این ملاقات مجتبی قدمی معاون مدیرکل ورزش و جوانان استان، مجتبی رضایی مسئول روابط عمومی، رضا مسچی مسئول امور قهرمانان، مدیرکل ورزش و جوانان استان را همراهی می‌کردند.

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.087 seconds.